dancing machine

god regnig dag mina damer & herrar. har precis ätit upp en bit av den goda lasagnen min kära mor & far hade me sej när de kom ner för ett par helger sedan. mm, mums vad gott det var. nu är jag laddad me långsamma kolhydrater & allt sånt för två timmars träning bestående av bodypump & box. ingen dans ikväll, nej vi skippar det, var sugna på box istället & tre timmar kan nog tyckas är lite mycket. särskilt me tanke på att det blev en morgonpromenad idag igen! inatt sov jag riktigt härligt. jag minns inte vad jag drömde, men jag minns att det var någonting bra. jag har inte drömt en riktig mardröm sen den fjortonde februari, sedan natten mellan onsdag & torsdag, då vi blev du & jag för sej. det ärlite coolt, eller nåt.. jag antar att det är något typ av tecken på att jag inte mådde riktigt bra, kanske att vi inte var "gjorda" för varandra. nu tycker jag om att vara för mej själv

& jag tog tillbaka mitt hjärta fortare än jag trodde var möjligt.

i kväll kommer recept, håll ut[kik]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91