drömyrke: kassörska

som jag tycker om mina söta vänner, sjukt mycket. ni är bäst! ♥

ikväll har vi [camilla, joanna & jag] sett på fotboll & vi har pratat om framtiden, om hösten. hm, hösten? mm, det är sant, det börjar ju närma sej vissa beslut. jag är, som ni vet, oerhört sugen på att bli näringsfysiolog eller kostrådgivare, personlig tränare eller instruktör. dock vill jag ju bli lärare me, i synnerlighet idrottslärare. jag skulle ju faktist kunna söka & se vad som händer. programmet är biomedicin & nutrition är en av kurserna i programmet & den skall jag förhoppningsvis läsa i sommar så då får jag ju känna på det litegrann. programmet finns här i halmstad, som tur är. jag vill inte gärna flytta härifrån.

jag vill så otroligt gärna ha jobb här i sommar. jag hoppas hoppas hoppas. har sökt på relativt många ställen, men får nog söka lite fler. har en känsla av att jag iaf inte kommer få på ica, vilket är en skam då detta varit en av de platser jag alltid velat arbeta på, tro det eller ej. det var en dröm jag hade som liten. drömyrke: kassörska

jävlar vad musiken dundrade på här precis. på tal om det så har en ny nattclub premiär på lilla helfwetet här i halmstad nästa torsdag. club 4. blir riktigt spännande & självklart ska vi dit.

vi är igång ordentligt nu, me träningen & me pluggandet alltså. dock måste jag erkänna att idag inte var någon topp-dag vad gäller mina måltider. frukosten var bra; fiberhavregryn me lingonsylt, mjölk & en frukt till. lunchen var sen på grund av ett seminarium jag typ glömt att vi skulle ha så jag varken tog me lunch eller pengar till skolan [dessutom har jag en pressad budget nu som inte får spräckas] det blev iaf äggröra me paprika, kalkon, lite keso & sallad på knäckerbröd. efter powerwalken camilla & jag bytte ut mot boxen, me tanke på att vi suttit inne heeela dagen, blev det faktiskt bara ananasyoghurt me hemmagjord müsli. för att sedan runda av den härliga dagen extra fint, lyxa vi till det me morötter & dipp till fotbollen. gott! men i morgon blir det andra bullar. då ska jag laga någonting riktigt gott igen, kom hit så får ni se.

nu är det dags att sova, så man orkar upp o6.15 i morgon bitti
mm, jag sa ju det, vi är igång nu

sov gott & dröm sött


den här låten



is like butterflies to me

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det låter som en alla tiders idé, detdär med fotbollen. Vi får ju tänka på det, helt klart :) KRAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91