ett äckligt fotografi

men jag är glad att du nu bytt ut det. för som du såg ut på den bilden är väl ingen verklighet. inte för att vara ytlig på alltför många sätt, men om du ser ut så på nära håll kan jag inte tagit en närmare titt på dej inte. ojoj, att man orkar analysera en bild, va? men det blir så när man är analytiker. analysera analysera analysera! dock är det konstigt att den där killen som skriver så bra inte beskrivit fåfänga av somliga män[?], med tanke på dess oerhörda befintlighet. snacka om att kasta sten när man själv sitter i glashus.

jag sa en sak för mycket igår. ställde en dum fråga till fel person tror jag. men, det är nog jag tyvärr. jag i ett nötskal. alldeles för ivrig över att veta allt & veta hur folk tycker, tänker & känner. det var onödigt, tror jag. det jag ville ha svar på var nog inte ens frågan jag ställde, vilket gjorde frågan ännu mer konstig. men men. ibland säger man så konstiga saker, trots att man inte är berusad. hahah. mm, har man sagt något dumt på fyllan kan det ändå ses som överkomligt, men säger man det utan att ha druckit en droppe blir det genast så mycket allvarligare på något ätt. detta beror förstås på vad & hur man säger saker.

suck, det finns mycket att fundera över, men nu får det nästan vara bra. vill han inte prata me mej nu för jag råkade ställa en dum fråga, eller är jag bara dum som överanalyserar.. aah yuck, män. det där menar jag egentligen inte, men ibland funderar jag på om jag bara är besatt av att finna den rätta. relax liksom. jag är tjugotvå år & har hela livet på mej att finna min man. dessutom behöver jag vara me mej själv innan jag kan vara med någon annan. & ytterliggare ett dessutom så finner man inte genom att söka, leta, jaga.

ibland skrattar jag åt mej själv.. eller snarare, med mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91