föreläsning me fredrik paulun

sitter & tittar på en föreläsning me fredrik paulun angående näringslära; kost & hälsa. jag fick faktiskt ett sms av christian, min bror, härom dagen när jag satt i skolan om att jag skulle slå på tvn. att det var en föreläsning jag nog skulle vara intresserad av. & visst var det så, jag är oerhört intresserad av detta ämne, vilket ni kanske redan vet. men som sagt satt jag då i skolan & hade inte möjlighet att slå på tvn men nu kan jga sitta & titta på den på webb-tv. hur bra som helst!

kolla in den
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1091365


nu doftar min lägenhet vitlök. jag gör ugnsbakade kikärtor me olivolja & vitlök. mm mm mmmm

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, det lät faktiskt gott, och jag har ändå en ätstörning...^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91