förföriskt gott

ett tips på en het middag or whatever you want it to be

förförisk kyckling-tortilla

tortillabröd

kyckling
plocksallad
plommontomater
gul & röd paprika
majs
cremefraige naturell
cremefraige paprika/chili
ev salt & peppar till kycklingen

tror inte jag behöver göra en beskrivning på hur man tillagar detta. använd fantasin & precis som jag skrev kan [jag tänka mej, hahah] detta vara en riktigt het & förförande måltid. vill man inte använda cremefraigen i tortillan kan man slänga i lite fetaost & ha någon typ av sås eller fraige vid sidan om. personligen tycker jag om att bjuda på mat där man sölar lite, i synnerlighet på en första dejt eller på en härlig kväll tillsammans me vännerna. jag tycker om när man vågar bjuda på sej själv!

 

oh, smaklig matupplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91