godiset kan bli min död

god kväll. linn har precis lämnat min lägenhet & tacosen är uppäten.mums så gott det var. orkar inte ens äta upp godiset jag köpte. då är man mätt! men då är frågan hur jag gör me det resterande godiset. ska jag spara det till helgen? kan man göra det? håller det så länge? har aldrig sparat godis så länge tror jag. hahah. nej, för i morgon börjar ju mina lösgodisfria vardagar + morgonpromenix varje dag. vare sej det är regn, blåst, sol, trombvarning så ska jag fan ut & gå. jag får gå & lägga mej tidigare på kvällarna helt enkelt. så många bilder från en & samma kväll kan inte ljuga. sen ska jag även fokusera på frukost den här veckan. en bra frukost every single day. en bra frukost innebär inte två mackor. nej, det innebär exempelvis gröt, grov smörgås me sallad & paprika & ett ägg. mm, vad gott det låter. längtar till i morgon!

usch, nu har jag nästan lite dåligt samvete,
& jag konstaterar: jag tycker inte om bilderna som lagts upp på fb. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91