halmstad i mitt hjärta!

joanna, en av mina allra finaste vänner, hade skrivit i sin blogg [www.joannagullberg.blogg.se] om hur vädret såg ut för ett år sedan & vad hon hade för sej vid den här tiden förra året. det måste jag ju också göra tänkte jag. & tänka sej, jag var i halmstad! oh, vilket vackert väder det var.. men into nog me det; det var nämligen då jag betämde mej för halmstad, det var då jag kände att jag ville kunna säga att jag var hemma när jag var i halmstad, det var då hela mitt liv förändrades. & jag känner precis samma sak för halmstad idag, som jag gjorde för ett år sedan. eller nej, idag älskar jag det verkligen

halmstad i mitt hjärta!

[missa inte mitt förra inlägg]

Kommentarer
Postat av: joanna

visst är det häftigt :) Ibland är det bra att ha blogg. Puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91