hjärtat bultar, jag är kär!

mm, det känns så! mitt hjärta bultar som om jag vore kär och jag har fjärilar & en härlig känsla i hela kroppen & vet ni varför? jo, för.. vi har bokat biljetter till JOHN MAYER!!! jag har aldrig känt mej så här uppsnärjd i det blå, well, inte på ett tag iaf. det här känns helt sjukt & jag kan inte me ord beskriva hur lycklig jag känner mej nu! meningen var att jag skulle sova, men tror inte jag kommer kunna göra det me tanke på hur uppe i varv jag är just nu. det pirrar verkligen så där härligt som det bara kan göra när man är riktigt jävla kär! kärlek är vad det är!


det kommer kännas helt underbart att vakna upp varje dag & veta att det är en dag mindre kvar till konserten. jag är verkligen helt extas. LONDON here i come. det roliga är att varken jag eller brorsan, anton, har vart i london. det kommer bli oerhört intressant, men framförallt helt sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja men då förstår jag att du inte kan vara annat än nöjd!:)

2008-03-14 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91