i just want your kiss

lasse lindhs skyll på mej hörs i lurarna & jag gillar den. lite mörk, men bra. det är en intervju me honom på p3 nu. han har en härlig röst både i prat & sång.. ska lyssna lite närmare på hans musik. snön faller ute, men jag lovade mej själv att inte klaga mer över det när jag igår satt & tänkte på vilken bra vecka jag skulle ha framför mej, en sund vecka. & sunt handlar ju inte bara om mat, träning & liknande, utan också om inställning, handlingar, mental träning & sådana saker.

vi träffades liksom på chans. aldrig har kärlek dämpat mej så.
& jag vet, jag är hopplöst svår ibland.

har vart ute & promenerat i ungefär en timma & kom just in. så härligt att ha sitt eget & kunna säga att nu är jag hemma. jag tycker det är helt fantastisk & det är sådana tankar som får mej att le. som får mej att uppskatta mitt liv. one two three four, tell me that you love me more


nu är det dags för lunch

i just want your kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91