i natt är jag din

måste skriva hur härligt det var att träna idag förresten. sjukt att träning kan ge sådan otrolig energikick, me tanke på hur mycket energi man gör av me under passet. stenhårt pass, fråga camillas kille om inte annat. hahha, vi var helt slut & han verkade rätt förvånad över att ett pass på sats kunde vara så jäkla jobbigt. ska man träna så ska man ta mej fan svettas!

okej, nu tror jag att de har sex i lägenheten över. det låter så. ljudet liksom. kan inte riktigt beskriva, men tänk er själva. mm, lite störande, men what the hell, ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus.

ne men seriöst, nu ska jag snart sova. upp & promenera i morgon om det är okej väder & sen biblioteket me linn & camilla. sen bodycombat & spinning & efter det myskväll me girlsen. mm, i know, troligt att dett akommer upprepas i morgon. men jag är glad ändå!

& jag skriver i min bok, varje sekund är unik

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Tack snälla du!
Du är söt, det sa även min Henrik nu när jag kikade in i din blogg.
Härligt att läsa dina ord. Mysigt liv!
Kan bara hålla med i träningsväg. Vilken kick det ger!
Är du i Halmstad nu?
Krams*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91