jag har min egen stjärna

kim gav mej en stjärna en gång. en riktig stjärna. jag minns hur vi umgicks den sommaren. näst intill varje dag. vi pratade om allt och inget & vi låg på trottoaren & tittade på stjärnor & efter sateliter måånga många kvällar/nätter. jag älskar stjärnor & tycker att stjärnklara nätter är bland det vackraste som finns. nu lever vi långt ifrån varandra, kim & jag. han på andra sidan jordklotet, närmare bestämt på malaysia [eller någonstans där kring] & jag bor numera i halmstad. förhoppningsvis flyttar han hit & börjar plugga så fort han är hemma i sverige igen. en annan förhoppning är att jag skall åka & hälsa på honom relativt snart. jag hoppas verkligen ha möjlighet till detta. kim är en oerhört speciell person, en unik vän. en vän jag vet att jag alltid kommer att ha, no matter what. det kommer altid finnas plats i mitt hjärta för honom. kim, du är helt jävla fantastisk helt enkelt, du är en stjärna

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ohh han låter som en toppenvän :) Jag vill också ha en stjärna, stjärnhimlen måste vara bland det vackraste i världen. Puss sötnos.

Postat av: Kim Rosenqvist

sööööötnos ;P gladde mig väldigt över detta inlägget. särskilt kul att du faktiskt fortfarande kommer ihåg dokumentet och att du kanske till och med har det uppsatt? :) hur som helst, du har alltid varit en stjärna som lyst upp tillvaron omkring dig. att binda dig till en på stjärnhimlen är ju ett perfekt sätt för mig att bara kunna blicka upp, när vi som nu är på var sin sida av jordklotet, och minnas din värme :) kom hit och hälsa på going, få mig att längta till halmstad ;P puss.

2008-03-20 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91