little saturday is here

det är onsdag & en mycket vacker sådan. idag har jag gjort stora framsteg & satt upp små mål för min framtid, me särskild fokus på mat de närmaste veckorna. det är riktigt härligt ute idag, promenerade till skolan & det kändes som vår. lovely. nu ska jag alldeles strax sätta i gång me lite matlagning, minns knappt när jag åt ordentlig lunch senast. men nu ska jag göra det! iaf, 29oo happiness blir det till maten, sen ska jag nog gå ut & sätta mej på en bänk eller någonting & läsa lite. kanske lyssna på lite radio, eller något. jag vill vara ute så mycket som möjligt idag iaf. kanske jag cyklar ner en sväng till havet, alldeles för längesen jag var där nu. vid fem är det träning, bodypump & dans. ikväll blir nog relativt lugnt, om inga andra goheter dyker upp.

hoppas ni har en fin & solig onsdag.
nu ska jag ha en smaklig måltid!

p.s drömde en fruktansvärd dröm inatt, men det var en alldeles särskild person som lugnade mej. jag tänker inte berätta vem, men i drömmen kändes det som en otrolig lättnad att ha honom där. tack x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91