my heart is aching [well, maybe not]

jag saknar en känsla idag, den känslan. ni vet, när man talar & den andra lyssnar & man väntar på de ord man vill höra, men så kommer de aldrig. fast man vet egentligen inte vet vilka ord det är man vill höra. då brister det lite i hjärtat, me tanke på att man själv inte vet vilka ord man vill höra & de man hör inte känns bra. eller det känns som man lika gärna kunde struntat i att berätta.

ey, tänker ni, inget recept? nej, jag vet, lite dåligt av mej men jag var sjukt trött efter bodypump & boxen idag att jag inte orkade laga någonting särskilt. jag gick över till camilla på kvällsmys me mat & greys istället. jag är sjukt nöjd me mina senare dagars matintag. har ätit frukost, lunch, middag & mellanmål varje dag. jag ska få ordning på det där nu, men det vet ni redan. men, ihelgen ska det lagas mat så det står härdiga till. mm, nu skall jag laga gourmet-mat till världens bästa family, nämligen min.

ne, nu ska jag nog sova ändå. hoppas orka upp & gå morgonpromenad igen, helt fantastiskt att börja dagen me det. efter föreläsning, träning & lite städning av lägenheten bär det av mot herrljunga. det ska bli härligt att träffa familjen & lite vänner från hemtrakterna & förhoppningsvis också louise!

sov sött mina vänner!

dagens goda gärning: jag blev medlem i världsnaturfonden. det borde fler bli!

Kommentarer
Postat av: joanna

Kommer sakna dig :)! Ha en underbar helg. Pusspuss

Postat av: anton

gourmet middag i helgen alltså:)

2008-03-13 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91