that was some brunch

mm, vilken brunch jag gjorde. jag somnade inte förrän tvåtiden i natt & detta resulterade självklart i att jag inte gick upp särskilt tidigt. nä, fy emelie! men, sviken av mej själv tänkte jag, jag ger inte upp trots det här. alla gör misstag, ett felsteg gör ingenting. jag promenerade till gallberget & gick en runda där. sedan gick jag & köpte färskt bröd på östras [sportbröd, mums!] efter detta gjorde jag en brunch bestående av äggröra med purjolök & paprika serverad på det godaste brödet. till detta drack jag vatten & lite äpplejuice. mm, nu är jag mätt & belåten, men önskar att jag hade lite frukt hemma. hade varit gott & härligt att runda av brunchen me en apelsin, ett äpple eller lite vindruvor.

alladeles strax ska jag lägga mej & läsa lite. solen har tittat fram genom molnen i några minuter nu & jag längtar efter att gå ut igen. ska lägga i en tvätt vid halv tre & sen ska jag faktiskt gå & möta camilla på stationen & hjälpa henne bära hem lite packning. ikväll är det möte inför nollning & då får vi våra overaller. dags att börja pynta dem snart också. kul! [ååh, solen skiner jättemycket ute nu] förhoppningsvis hinner vi till bodypumpen ikväll också, om inte får vi träna lite på gymmet baara.

igår pratade jag me louise igen. det går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses, men på måndag ska vi troligtvis träffas! det är så härligt me vänner tycker jag. man behöver inte ses & höras varje dag för att fortfarande känna att man står varandra riktigt nära, att man har varandra.

jag hoppas att jag är en lika bra vän för mina vänner, som de är för mej!

oh, känslan hänger i, lovely

& by the way, bilderna på facebook. på många är jag väl inte i mitt esse, men va fan, så farligt är det väl inte? seriously, vem fan blir bra varenda jävla bild som tas? come on. nej, jag var tvungen att rycka upp mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91