the academy v.s safe

hej där alla bloggers & nonbloggers. vad gör ni egentligen?

jag sitter & skriver cv & personligt brev. sjukt svårt, men rätt kul ändå. jag borde alldeles strax sova för i morgon ska jag upp & springa till studenthälsan. love that place. känner mej rofylld där. det är bra. jag sitter även här & drömmer mej bort till mitt liv som instruktör, som ägare av ett eget spa- & träningscenter. jo, jag drömmer & i like it. jag hyser en otrolig passion för träning ska ni veta. hade jag fått välja mellan träning eller choklad hade jag lätt val träning, helt klart. inte en sekund hade jag behövt tänka, hade kunnat säga det i sömnen till & med. jag vill iaf börja me att bli spinninginstruktör & sedan utvecklas vidare som core & boxinstruktör också. men, nu har jag en liten fundering. vilken utbildning ska man ta? safe kostar typ sjutusen spänn mer än the academy & dessutom finns the academys utbildning här i halmstad. är det inte meningen att jag ska gå the academys utbildning helt enkelt? i dont know, men det tål att funderas över & jag ska snacka me personalen på sats & kolla vad de säger. [de sammarbetar ju me safe så de har väl inget annat val än att säga att jag ska utbilda mej genom dem]

ikväll var mysigt. joanna, linn & camilla var här & det var härligt att ses. dock dröjer det för länge mellan gångerna vi ses allihopa. men det blir kanske ändring på det nu. hoppas. hoppas även mathilda får lgh hos oss på gamletull. hade vart ett rent nöje & jag hade blivit överlycklig!


nu ska jag se csi & sen få en god natt sömn.
hoppas ni får det me, puss pussss


p.s i morgon har jag två program av 29oo happiness att se, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91