this day

these days, this very now

det har vart en bra tisdag. camilla, joanna & jag har haft en mysig kväll & vi har skrivit kontrakt om någonting så viktigt som kan påverka livet något enormt. vad får ni inte veta ännu. träningen var oerhört härlig idag. jag var på bodycombat & sedan var tanken att jag skulle gå på spinning också, men jag beslutade mej till sist för att gå ut & springa istället. vädret var ju helt otroligt här i halmstad idag.såå vackert & det kändes som jag hade kunnat springa i flera timmar. energin tycktes aldrig ta slut, iaf inte på stigarna i skogen. i morgon blir det morgonpromenad me camilla!

nu ska jag se csi & planera min morgondag me mat & annat. kåren kanske?
i morgon kanske kommer lite update me recept & så

ha en fin natt


hundraen
dagars längtan, det är fantastiskt
kanske inte ens det, nittiotre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91