this is a day to fall in love with

tisdag & en helt underbar sådan. dagen inleddes me promenad & fiberhavregrynsgröt & fortsatte sedan me litteraturlektion. vid halv tolv slutade vi & camilla & jag beslutade oss för att dra till eurostop & fika. helt fantstiskt väder idag & våren är tillbaka. på nytt. jag lämnade in mitt cv & personliga brev på coop, på systembolaget & på ica maxi idag. hoppas hoppas jag får ett jobb, vill såå gärna!

hörni. jag är en tia idag tror jag. glad & lycklig & njuter något så fruktansvärt av allt. kan det bli ör mycket? well.. bättre för mycekt än för lite! & eh, nej, lagom är inte bäst. inte i det här sammanhanget. jag ill njuta hur mycket som helst av att må bra. sjukt mycket. kom på idag när jag satt på s.h att jag faktiskt aft mycket lättare att gå upp på morgonen det senaste. jag känner verkligen en förändring. ljuvligt!

nej, nu måste jag slänga i mej nåt lätt att äta. träning om en timma & sen ska jag träffa joanna, camilla & förhoppningsvis också linn. mysigt, you guys are the bestest.

mm, jag blir kär i dagar som dessa




Kommentarer
Postat av: AJ

oerhört cool video med James brown! bra val!

2008-03-19 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91