vad händer i sommar?

idag har varit en jättebra dag i mitt tycke!

& nu har jag sökt jobb utomlands inför sommaren. vi får väl se hur det blir, lite svårt att få tror jag, me tanke på att jag bara har sommarlov i tre månader. [bara & bara, men jag menar i bemärkelsen av jobb] på måndag går jag till ica maxi & söker. & skomodellen. har sökt på tylösand hotel också, men säkert eftertraktat som fasen. men, jag ahr iaf sökt nu. riktigt stolt.

någonting annat jag är riktigt stolt över är maten idag. dock kunde jag skippat godiset, yuck. godis är inte så gott som jag tror. visst, choklad är det, men varför kan jag inte bara köpa en jävla chokladkaka, varför måste jag köpa lösgodis som alltid blir så sjukt mycket att jag spyyyr. nej, från & me måndag är det inte lösgodis mer. men inget förbud av choklad, det tänker jag aldrig mer ha! never! till middag idag blev det iaf pastasalladen från igår, mums. träningen gick riktigt bra idag, svettades som en gnu. nytt pt-pass & det var så jäävla skoj. ska gå på det varje måndag, varje fredag [när jag har möjlighet]. grymt bra träning. hade mer ork idag på nåt sätt, kanske beror på frukost, lunch & massvis me vatten. [& john mayer & linn a förstås] i morgon blir det iaf ett morgonpass av spinning & på det ett bodypump pass. blir nog ingen yoga, men man ska aldrig säga aldrig. beror lite på.

nu ska jag studera grammatik & läsa lite i boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91