varför måste vi döda varandra?

när man möts utan att det känns & när man skiljs åt utan att det gör ont. mm, när man knappt reflekterar över hur det kunde bli som det blev & varför vi inte var rätt för varandra. hur man funderar över alla blåmärken som skapades under den där perioden & när man nu ser att de börjar försvinna. på utsidan. finns de kvar ändå, eller ska jag bara låta det vara. lita på mej själv & inte låta mej tryckas ner djupt djupt. inte låta någons ord påverka de känslor jag inte känner. bara vara liksom. låta de där månaderna försvinna lika snabbt som blixten gör. låta såren läka utan att tänka på hur lång tid det tar. för jag vet inte om det är såren från tidigare som rivits upp eller om det var nya sår som skapades när jag var ett tillsammans med någon annan. ett. var vi ens det? var det en lek, en sommarflirt fast i vintertid. winter just wasnt my season. nej, varje sekund är unik. & hey, bad news never had good timing.


nu ska jag fortsätta se på csi.
ha en fin natt, det ska jag ha.


kommer inte älska dig, för resten av livet.
vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv.
jag kommer inte höra av mig igen och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Kommentarer
Postat av: emma

hey, visst rä låten bra? klockren tycker jag. hoppas du mår bra emelie. kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91