det kommer att vara kärlek älskling

det kommer att vara jag älskling
det kommer att vara bra älskling

tid, jag har varit tålmodig för så lång tid
hur kan jag låtsas att vara så stark
vem kan jag välja älskling?
känslan, den är sann

jag ber dej att hålla mej tätt
& sen kommer det alltid att vara på det sätt

det kommer att vara kärlek det kommer att vara bra det kommer att vara mer
än jag kan ta det kommer att vara fritt det kommer att vara verkligt det kommer förändra allt jag
känner det kommer att vara tårar det kommer att vara sant det kommer vara det som händer

det kommer vara jag älskling & det kommer att vara du

det kommer att vara kärlek

Kommentarer
Postat av: sara

inte för att jag är nåt vidare mandy moore fan, men den där filmen har ändå fastnat där. cammersands favorit by the way. kul med textöversättningar! föresten är du himla gullig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91