dont want to take this life for granted like i used to do

vilken helg! kan berätta för er att det har hänt en hel del saker, dock skall jag inte gå in på några detaljer. lördag-kvällen hos anna var helt grym & vi hade såå kul. natten kom att bli oerhört intressant & likaså morgonen efter. vid tre på söndag eftermiddag var det som det skulle igen. jag låg & solade vid poolen.

idag ska jag till studio 36 & fixa ordning mitt hår. jag ska göra mer slingor & nu är jag snart så blond jag kan & vill vara. i höst funderar jag på att bli mörk igen & därför är det lika bra att gå all in nu. resultatet får ni såklart se senare. nu ska jag byta om & så. i eftermiddag kommer camilla, sen bär det av mot halmstaden igen!

hoppas ni haft en fin helg & att ni får en sjukt bra dag!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en bra dag =)

Postat av: Liza

Att vara blond på sommaren är så skönt.. Jag är blond egentligen men måste färga det typ varannan vecka på sommaren för det bleks så fort >

2008-05-12 @ 11:12:34
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91