halloo bloggen, som stinalee hade sagt

har precis kollat in en stinalee video-update & på nåt sätt tycker jag de är såå mysiga. & så är hennes dialekt så härlig tycker jag. hallooo bloggen & alla stinalee-läsare, säger hon, me en riktigt bred skaraborska/västskötska. helt fantastiskt det där me språk & dialekter. fascinerande.

på tal om fascinerande så är det det rätta ordet för hur grönt allting har blivit här nere under helgen. var ute & gick i skogen & tyvärr hade jag inte me mej kameran ikväll. mm, tyvärr! som jag har längtat & om det är vackert. något så kopiöst!

nu ska jag gå & handla lite paprika, soltorkade tomater & kronärtskockor. ska göra en underbart god sallad ikväll & den skall avnjutas till ett avsnitt american idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91