om du inte saknar mej så har du dina skäl

jag har funnit en ny favorit. jag såg henne på nyhetsmorgon efter en joggingrunda & jag vet inte om det finns en finare stund att finna någonting man tycker om just då. känslan efter träning är näst intill oslagbar &

melissa horn

hon lyckas nå mitt hjärta, direkt.


jag tänker börja [eller fortsätta egentligen] översätta texter från något språk & så kan ni gissa vilken det är. jag förväntar mej inga kommentarer eftersom jag har relativt många läsare, men i princip aldrig några kommentarer, men det hade vart kul, det kan jag inte sticka under stolen me. dels tycker jag ofta det är vackert me låtar från olika språk som blir översatta till det svenska språket [me tanke på att svenska är såå fiint enligt mej] & dels så har jag möjlighet att lära mej meer språk. perfekt.


nu ska jag till banken & fixa massa grejer, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: emma

hej emelie! javisst är det något speciellt med doften från nybakade bullar (: dom blev riktigt riktigt goda också! i sommar kommer jag till herrljunga i början av juli. ska jobba på shell som vanligt (: men det ska bli kul. annars inga direkta planer förutom way out west. vad ska du ha för dig? halmastad? systembolaget? stämmer va? hoppas att allt är bra. Kram!

Postat av: emma k

hej tjejen. du är sååå otroligt duktig på att skriva. du är grym. :) klart man vill kommentera alla dina inlägg, men jag glömmer oftast.. skall skärpa mig. jag vet ju bara hur glad jag blir när du kommenterat mina. :) hoppas att du haft det bra i herrljunga än så länge? måste ses snart. massa kärlek!!!

2008-05-03 @ 01:05:25
URL: http://queenemmsa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Melissa är hur bra som helst! Tack för tipset! Skivan är nu inhandlad. :)

2008-05-04 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91