this is the end of that journey

sista lektionen av engelska är nu gjord & jag knappt tro att det är sant. i morgon är visserligen tentan & idag ska jag göra allt jag kan för att lära mej massvis. hoppas verkligen det går vägen i morgon. [nu kom joanna förbi, wee]

joanna kom över en sväng, som sagt. hur kul som helst att se henne. det var längesen & jag har saknar henne massvis. tänk att hon inte ska vara här i sommar. snyft. men hon ska komma ner endel iallafall. tur!

sitter me en godispåse bredvid mej. har blivit sådär alldeles för mycket godis den här veckan & det känns i tänderna. blää, tycker inte om det & ska därför påbörja mitt nya projekt sugar saturday [copyright, so dont dare to take it] från & me nästa vecka. kommer berätta närmare om det på söndag, men från & me nästa vecka kommer jag iaf bokföra varenda lite bit av mat, godis, socker, vatten, te, ja allt ät & drickbart ni kan kan tänka er. hurra, vill ni inte vara me får ni skippa att läsa de inläggen. hurra.

nu är bara slutspurten kvar, det brukar vara min starkaste del av loppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91