vi har givit världen våra leeden

image424


nu skall det uppdateras. dagar i ända, skämt åsido. jag har mycket att göra den kommande veckan. två tentor står på schemat & carolina, min syster, har bal. för tillfället sitter jag i herrljunga & väntar på att få äta en härlig mors-dag middag tillsammans me mor, far & carolina. grillad lax & färskpotatis & yes, jag är överlycklig. färskpotatis är bland det bästa jag vet. lite senare ikväll ska jag träffa anna över en promenad. mysigt. i morgon åker jag tillbaka hem till halmstad & på vägen stannar jag till i alingsås för att träffa camilla en sväng & senare ska jag träffa linn nere i halmstad. kanske joanna me? hoppas. jag har abstinens nu ska ni veta. tycker inte om att vara borta från er så här länge, en vecka! jösses.

nu till the head-thing i det här inlägget. kreta.

carolina & jag har haft en alldeles underbar & helt fantastisk & grymt bra vecka nere på kreta. mm, grekland alltså. & grekerna. jo då, visst är de härliga, men en aning påflugna [åtminstone den manliga parten] det måste jag få påstå. detta gäller säkerligen inte alla, men nu generaliserar jag på. äsch. slå mej om du vill, men så var det. vi har solat & badat mest hela dagarna, gått ett par promenader men absolut inget överflöd i träning. vi har ätit god mat & bara haft det bra. festat lite, men främst hämtat andan & skaffat nya krafter. vi har umgåtts & lärt känna varandra lite till om det nu gick. vi har pratat om allt, men ändå inte & om vi har skrattat.

om vi har givit världen våra leenden, vårt skratt, vår lycka vi har levt livet






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska till Grekland om ungefär en vecka, därför är jag lite intresserad. Ungefär hur många grader har det varit på dagarna? :)

2008-05-27 @ 17:00:56
Postat av: emelie

när vi var där var det ungefär 30 grader, helt underbart, alldeles perfekt. hoppas du får en fin resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91