ett helt enkelt wow

ja, wow.. men till vad tänker jag inte berätta. jag tänker hålla en hemlighet precis som alla de där stora & då himla söta bloggerskorna. yes, nu är det min tur att erövra!

idag har vart en bra dag. jag har blivit väckt av en sjukt bra kille, vart på nutrition & anatomi ll föreläsningar, vart på capio & sprutat in vaccin i min kropp, tjänat pengar & nu fått en massa underbar musik. japp.. det kunde knappt vara bättre. dock hade jag väl gärna suttit tillsammans me någon & lyssnat på musiken & delat en flaska vin. men allt kan man ju inte få på en gång!

jag vill lägga ett hjärta till några speciella själar här ikväll. först & främst till min lillasyster. hon är helt fantastisk & kommer hit i helgen tillsammans me sin pojkvän & förhoppningsvis också min lilla bror. mitt andra hjärtan vill jag ge till liselotte. jag vet att styrkan finns inom dej & jag vet att du kan.. & jag vet allra främst att du vill. jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: joanna

ahh jag vill dricka vin och lyssna på musik med dig :)

2008-11-06 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91