have you noticed.. how i look at you

jag är verkligen kär i den här känslan. känslan av att bara sitta & vänta på någonting underbart. som de dagar då jag väntar på att ta de där trampstegen närmare dej.

semester. smaka på ordet. mmm, semmmmmmmester.


jag undrar vad det är som gör att man känner någonting för en person på ett särksilt sätt. jag funderar. vad är det som gör att ögonen glittrar så där vackert för bara så få människor? ni vet, man ser på en person på något alldeles extra vis som man känner för. det kan inte undgå någon. då undrar jag om du ser. ser du hur jag ser på dej?

Kommentarer
Postat av: otto

hejsan igen fagra du.



du är så vacker och jag kan inte sluta gå in på din blogg efter jag av en ren slump ramlade in på den för några dagar sen. jag har lärt mig att förstå vad knäsvag betyder.



jag önskar att jag var känslan du väntade på och att jag var din white knight.



om jag en dag får se dig i robinsson, då ska jag spela in det.



fagra du, må väl och sluta aldrig dela med dig av allt du har som är så jävla vackert så att det river betong.

2008-11-23 @ 00:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91