i heart canada

när jag var sjutton år åkte jag till en helt ny värld, en värld som skulle visa sej innbära en rad förändringar i mitt liv. jag åkte hemifrån alldeles ensam & hade ingen aning om vad jag hade att vänta, förrutom att jag skulle till canada & att jag skulle, utan tvekan, känna mej all alone. någonting annat jag visste var att jag skulle vara där i ett år, ett helt år tänkte jag. jag kom dit & förundrades över mej själv & funderade många gånger i börjar vad jag egentligen gett mej in på. dock skulle denna tanke snart förändras till något mer positiv & jag förstod då att det enda alternativet jag hade var att gilla läget. jag kom att älska det & ikväll sitter jag & tittar på fotografier & kan inte förstå att det gått fem år sedan jag sa hejdå till mina vänner där borta. jag ska tillbaka & det snart. jag måste. det finns inga alternativ.

jag ska dit.





åker inte anna & jag jorden runt nästa år, vilken även kommer inkludera canada, drar jag till canada. japp, det är bokat. så får det bli. im on my way & i cant waaaaaiiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91