such a beautiful thing

snart går tåget från halmstad, om en timma. jag är nervös över att jag kommer glömma någonting. men vad är viktigare än pass, biljett, pengar, försäkringspapper? det mesta andra kan man köpa där nere känns det som. nyckeln till lägenheten hade väl vart bra också. & telefon. det blir nog bra det här!

idag får jag äta lösgodis igen. dock har jag ännu inte gjort detta. blev faktiskt inte alls sugen på det när vi var på ica förut.. inte ogdis över huvud taget. nee, men till thailand ska jag köpa me mej en rejäl påse så kim äntligen får svenskt godis igen. tänk som man längtar efter det där förbaskade godiset när man inte är i sverige. iaf en längre period. nu har jag iaf klarat en & en halv månad utan. nöjd!

ne, dags att packa ihop det sista & diska tallriken jag just åt upp maten på.

im nervous & then i think of you & it doesnt get better, what if what if whait if, youre such a beautiful thing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååå så skoj :D Hoppas du får en fin resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91