carrots are so underestimated

de är dem faktiskt. köpte en stor påse idag & mm så gott. dock är jag fortfarande riktigt riktigt hungrig så ugnen står alldeles strax redo för en stoor kycklingfilé. till denna serveras denna afton paprika, purjo & någon god cremefraige-röra tror jag. kom hem från spinningen för en stund sen & vilken kick den gav mej! me spinningen som hjälp kommer det inte bli några problem att hålla igång tärningen den här gången. jag känner mej så oerhört laddad!

morötterna kanske kan hjälpa mej att grunda lite inför thailand också, hahah. you never know!

nej, usch, nu är jag riktigt hungrig. ska ta en varm dusch också [utan att det blir översvämning i badrummet nuuu! thank god for vaktmästarre!] & plocka ordning & tända lite ljus. vad gör ni en kväll som denna egentligen? njuter ni av livet på samma sätt som jag? eller på något annorlunda vis, eller inte alls? & isåfall, gör ni någonting åt det? eller hur hanterar ni sådana situationer? jag borde göra någon typ av undersökning. äh, alla dessa idéer jag har. undrar var jag kommer att end up egentligen.

det vet man aldrig

Kommentarer
Postat av: birkelisiuos

hej! jag njuter i fulla drag av livet.. sitter här och är nöjdast av alla och lysnnar på sanna nielsen. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91