obs negativa tankar, obs

det är inte vanligt nuförtiden att jag tänker en massa negativa tankar. det är en egenskap jag försöker jobba bort så gott det går, men idag kan den inte gömmas eller undvikas på varken det ena eller det andra sättet. om en & en halv timma sitter jag i tentasalen & skriver, förhoppningsvis rätta svar. just nu sitter jag hemma & har riktigt ont i magen. kanske inte för dagens tenta egentligen, men för kommande på torsdag. fy fan. när jag var ute & gick förut kunde jag inte tänka på annat än att jag får tentan & inte kan ett jävla skit. fy fan vilken mardröm. när jag blir sån här äter jag hela tiden för att göra någonting. under den senaste timman har jag ätit;

en omelett på tre äggvitor & en gula plus två skivor kalkon
två äpplen
två clementiner
en banan

nu vill jag få dessa jävla tentor skrivna, over & out!

ps. negativa tankar är så jävla onödiga, de gör verkligen ingenting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91