its all about the money, all about the dam dam dam dam dam

vilken underbar helg!

har spenderat denna fantastiska höst-helg hemma i herrljunga tillsammans me familj, släkt & vänner. dessutom är jag nästan helt frisk nu, underbart! i fredags hade vi en mysig taco-kväll a la familjen karlsson me lite vin & massa prat & sedan gick jag en sväng till anna. alltid lika härligt att träffa henne & alltid lika lätt liksom. allt är bara bra & nu har vi även bokat in en helg i deras stuga i hälsingland. ska bli såå mysigt. längtar! på lördagen åkte jag me till mörlanda [ett litet ministälle med en sjukt stor & relativt jobbig marknad men också lite andra arrangemang] & tittade på michael, mitt kusinbarn, när han spelade fotboll. på eftermiddagen åkte anna & jag till salongen & fixade mitt hår & numera är jag brunett. det blev lite mörkare än jag tänkt, men samtidigt riktigt fint & precos som det sägs, omväxling förnöjer!  på kvällen träffades anna, liselotte & jag hemma hos anna & drack lite goa drinkar & vin innan det bar av till göteborg tillsammans me christian, peter & per. riktigt trevlig kväll som tog start på chez amis, vidare till bliss & slutligen nivå. liv i luckan helt enkelt.

nu sitter jag hemma i huset & mamma & pappa har precis åkt iväg till rhodos. lyckostarna. men snart är det min tur att åka till flygplatsen. knappt två månader kvar till thailand & det är dags för mej att betala det sista på resan, boka tid för vaccination & allt sånt där. känns verkligen helt overklgit!

guud.. det är så vackert ute. blir alldeles lyrisk. ska ringa anna & kolla om hon känner för en promenad. hoppas ni haft en lika fin helg som jag haft & att ni får en fortsatt braaaa söndag!

Kommentarer
Postat av: anna

WEE! vilken go helg vi haft, alltig lika roligt :)

liv i luckan. fast jag är rätt sliten, så det blir sängen här strax. ha en go vecka!puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91