i should get a bottle of champagne

kan jag ta det här på engelska? neeej svengelska
i came to my scences today & it got me thinking..

det är över nu. mina tankar kring.. are you still in my heart? in my mind? det är du inte. det är min spärr på grund av det vi gick igenom som fortfarande finns i mitt hjätra, i mitt huvud. ett sår. ett ont som jag knappt vågat släppa. jag har varit feg den senaste tiden. livrädd att bli.. sårad?

men vad fan, nu skiter jag idet. nu får jag släppa loss & get on with the flirting already

i should get a bottle of champagne

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeeeej! Kul att du oxå gillade stövlarna! Jag hittade dom på skopunkten! Helt underbara!! :)Hur är det med dej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91