moving to LA

i wish.

sitter & kollar på the hills. från början. har missat ett par episodes & jag måste se deeem. dock blir jag mer & mer sugen på att flytta dit. till Los angeles & jag vet att det inte är som i the hills för alla där.. men det handlar snarare om att där finns så  sjukt mycket möjligheter. sjukt mycket. det finns det överhuvudtaget & det äe det som gör allt så himla svårt. jag ska nog gå klart mina tre år på biomedicin & sedan flytta dit. möjligtvis en termin tidigare för att göra ett par valfria kurser & sedan c-uppsatsen där. det, mina vänner, det hade vart nåt! fast.. där finns andra stället jag vill bo på me. life is hard.. but good!

här kan ni se alla the hills-avsnitt from scratch
http://www.mtv.com/overdrive/?id=1566464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91