åh älskade sömn

åh, i morgon har jag ingenting planerat & det känns såå skönt. ingen skola. inget jobb. är det fint väder ska jag ta mej ut till havet & springa långt långt & sedan ta en lååång dusch. jo, en sak är planerad förresten. påskmiddag hos linn. ska bli himla mysigt & jättekul att träffa en av linns vänner från helsingborg, maria.

sitter & tittar på criminal minds nu & ska alldeles snart sätta igång me pluggandet. funderar på om jag ska sitta uppe länge ikväll/natt & plugga & sedan sova så länge jag vill i morgon eller om jag ska försöka gå upp tidigare & sätta mej i morgon. känner jag mej rätt kommer det inte bli det sistnämnda. jag pluggar bäst på nätterna. tror jag iaf. försöker komma på någon bra studieteknik nu så om du har några goa tips så får du hemskt gärna dela me dej!

vi hörs säkerligen om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91