det är bäst jag skyndar

ja, det ena problemet efter det andra trillar in me den här datorn. först batteri & cd-rom.. sen ström-sladden &igår när jag kom hem fungerade inte internet.. men nu fungerar det så jag skyndar! sitter & tittar på one tree hill & har haft världens godaste natt sömn. jag drömde om en kille som hade skrivit en låt.. den var hur bra som helst & nu tänker jag att det ju faktiskt var jag som kom på den där låten.. i mina drömmar!

jag hade en grymt bra helg. jobb fredag & lördag & sen snabbt iväg för att åka till herrljunga & gå på peters 25-års fest vilken blev en succé. sjukt kul me goa människor, otrolig mat & ja.. några glas vin. igår träffade jag sötaste liselotte & sedan åkte jag hem till marlene [kusin], robert & michael. därefter var det bara att åka iväg mot göteborg för att hämta upp christian och linda & sedan vidare till halmstad.. & nu är jag här. hemma.

hur mår ni!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91