det där me att spara pengar

suck, vad trist det är! under utbildningsdagen idag fick vi veta att vi får 50% rabatt på alla utbildningar eleiko erbjuder. sitter & tittar på hemsidan nu & vet att jag kommer vilja vidareutbilda mej efter att jag blivit personlig tränare. det bästa hade vart att få internationell kompetens också. men å andra sidan.. det kanske man kan komplettera utomlands istället? finns även ett par andra kurser jag tycker låter riktigt intressanta.. men en sak i sänder emelie. jag vill bli allt. så är det. & på tal om det så borde jag boka in ett möte me vår programansvariga & prata lite om mina funderingar kring hösten. det optimala hade varit ifall jag kunde gå träningslära 2 så jag fick min pt-utbildning klar innan anna & jag tar vårt pick & pack & drar. det finns andra saker jag behöver kolla upp inom en snar framtid.. & sedan måste det beslutas om jag skall säga upp lägenheten eller ej. usch, den dagen blir inget rolig.. jag ♥ ju min lägenhet.

nu ska jag plocka fram mina böcker & plugga litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91