det står still

igår när jag kom hem till halmstad & skulle uppdatera lite goa bilder från skidresan dog min dator. det visade sej vara sladden som glappar & när jag försökte fixa började den blixtra & ha sej så jag la ner det ganska snabbt. men nu sitter jag iaf i skolan & ska börja plugga me camilla, robert & bia.. & varför inte slänga in ett snabbt inlägg här då!? :)

som ni förstår hade vi iaf en helt grym vecka i ramundberget, men berättar mer när jag har möjlighet att lägga upp bilder. idag blir det skola hela dagen & sedan ska jag försöka fixa en ny sladd till datorn & förhoppningsvis också hinna träna. därefter blir det en myskväll me mina favoriter hos camilla. camilla & robert åker ju till thailand i veckan.. nej nej, jag är intee avundsjuk, inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91