en solig måndag i april

idag [ikväll] ska linn & jag ha tacokväll. det känns som det var år sedan jag åt tacos.. & faktum är att det i princip är det.. eller två veckor iaf. way too long ago me andra ord. jag har ett taco-begär. det har jag verkligen. får jag inte äta min tacos så blir jag alldeles konstig. tacos. det är bland det bästa jag vet. tänk er.. vilken variation de där torillabröden kan innehålla. åh, nu vattnas det i munnen, linn! come on over!

det är VARMT i halmstad idag. jag vill så gärna gå ut & springa långt långt, men har världens vattenblåsa på hälen så jag knappt kan gå i vanliga skor. var tvungen att ha flip-flops till skolan exempelvis. väldigt skönt dock! åh, vindarna är ljumna. jag älskar det! sommar är det.

det är en solig sommardag i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91