ljumna sommarkvällar i april

det är helt fantastiskt hur underbart det är med ljumna sommarkvällar i april. jag kan inte förstå när jag vandrar i skogen längs nissan att grönskan står i blom & att temperaturen är över sommargränsen så sent som halv nio på kvällen. det är helt galet, sjukt & alldeles.. alldeles.. underbart. jag går & tittar om vart annat jag blundar för att jag lyckas ta in dofterna & de är oslagbara & jag blir alldeles lyrisk. det var lätt värt att skippa böckerna innan desperate, jag får ta tag i det vid tio. lätt värt. i morgon ska jag njuta av sommaren utomhus hela dagen. får nog bli endel plugg, men vem har sagt att det inte går att ligga & läsa utomhus.. nobody såklart.

nej, dags för snabb dusch innan housewives. sa jag att den här kvällen är underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91