lovely weekend

åh, vilken bra helg det har varit. igår var en helt fantastisk dag & fredag likaså. igår kväll var galen. carolina & jag hade huuur kul  som helst på mårtenson & låt mej säga som så att jag aldrig sett så många intressanta män på samma ställe som jag såg igår. en jävel var riktigt jävla dum i huvudet & det fick han veta också.. men i övrigt var alla bara hur trevliga som helst & vi dansade som aldrig förr. idag har vi haft en mysdag me mat, godis & tv-tittande. okej, vi sov rätt länge också [me tanke på att vi var hemma kl. o5 i morse!]. nu har carolina åkt hem till herrljunga & det känns tomt & trist. tur att vi ses om knappt en vecka.. eftersom vi då, heeela familjen, skall till fjällen på en härlig semester. som jag längtar!

lite bilder från helgens härligheter!







Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

Visst var det så jäkla härligt i lördags! Vilket väder!!! Och ni valde en bra dag för sovmorgon... var inte lika kul idag...

Postat av: Dress Like a Princess

Finfina bilder :)

2009-04-06 @ 15:03:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91