ny favorit!

en period av mitt liv åt jag bara flingor & mjölk. frukost. lunch. middag. helst bara mjölken till slut. jag har fortfarande en tendens att fastna i olika måltider fast inte med samma sjuka avsikt.. jag äter inte måltiden dag ut & dag in & särskilt inte vid alla mål varje dag. jag har haft ett flertal perioder med ugnsbakade makrillsmörgåsar med timjan, sedan laxsallad med feta, soltorkade tomater och solrosfrön. tacos är det likadant med, skillnaden är att jag aldrig någonsin skulle kunna tröttna på det. nu är det min specialpasta. den är så sjukt god att ni bara måste få receptet. enkelt, gott & sunt.. billligt också för den delen.. kan det bli så mycket bättre än så!?

koka upp fullkornspenne, så mycket du behagar! häll sedan av vattnet & släng i en klick creme fraiche. skär upp ett par skivor kalkon [smörgåspålägg] & purjolök. när fraichen och pastan "smält" samman slänger du i purjon & kalkonen. låt puttra en stund & krydda sedan med salt & peppar, klart!

smaklig måltid mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91