repetitio est mater studiorum

jag sitter & pluggar & det har beslutat mej för att göra minst två timmar varje kväll innan jag går & lägger mej vare sej jag känner mej motiverad eller inte. för tillfället är det träningslära & efter att jag duschat tänkte jag gå över till lite idrottsfysiologi. jag har tänt ljus & i bakgrunden sjunger ray lamontagne. nu får ni veta det jag egentligen inte vill skriva, för jag skäms. jag känner mej dum & blåst & iq-befriad & jag tänker på vad folk ska tro om mej när jag faktiskt fått ett stort fett U på fysiologi-tentan, men just nu orkar jag inte bry mej, jag vill inte bry mej. jag vet att jag är duktig & jag är så otroligt trött på att känna att jag inte gör mitt bästa vad gäller studierna. jag tänker inte skylla på otur mer. tur är någonting man förtjänar & det har jag inte gjort det senaste.. i synnerlighet inte när det kommer till skolan. jag vill förvåna mej själv & känna mej stolt över mina prestationer. det gör jag inte nu. jag tror faktiskt att det är det som krävs för att jag över huvud taget skall vilja gå tillbaka till studierna nästa höst. att jag slutar på topp. & det har jag bestämt mej för att jag ska.

upp till bevis nu för fan, upp till bevis.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är alltid trevligt att läsa din blogg. kollar alltid in den och läser om dina vardagsbestyr.

Keep going girl! I like.

2009-04-08 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91