sol sol sol!

jag älskar sol!

jag har bokstavligt talat en strålande dag framför mej. skall snart ut & springa & efter det hem & äta lite lunch. i eftermiddag ska vår grupp i fysilogin ha handledning för vårt arbete kring rörelseförmågan. därefter cyklar jag upp till systemet & jobbar ett par timmar. ikväll ska linn komma hit & ta ett glas vin för att sedan vandra vidare till en förfest me massa goa människor på soda.. club 4 fyller ett år idag så dit går vi efter förfesten. åh, vad kul.. det var himla längesen jag var ute nu faktiskt. dock blir det en lugn & relativt tidig kväll för min del.. i morgon har vi styrketränings-labb i skolan & därefter kommer carolina hit! åh, vad jag längtar efter mina älskade älskade systeryster. love love love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91