i höst ska jag bli ännu snyggare

tjabba godingar! idag har jag jobbat, beställt kamera [nikon d60 utgår, men fick beställt en från en butik så förhoppningsvis får jag den i början av nästa vecka, håll tummarna att allt går som det bör!] & därefter åkte jag hem till linn för att sedan ta me henne en sväng på stan där vi fikade tillsammans me bia. fick köpt en vit tunika & en mysig stickad tröja också. tyvärr kan jag inte visa några bilder me tanke på att jag inte har någon kamera, men snaaart har jag två! :) nu har jag köpstopp. måste spara alla pengar jag har, förrutom en del jag kommer lägga på resor & annat när jag ska söka jobb. usch, har lite ångest över hösten. måste fixa saker nu. adressändra har jag glömt! attan! får fixa det nu, later!

Kommentarer
Postat av: emma

Ah! Har du köpt kamera nu?? Kul!!! Berätta hur den är sen! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91