det blir mitt år, nästa år.

det var längesen sist känns det som. önskar jag hade en iphone eller liknande så jag kunde mobilblogga, saknar bloggen när jag inte kan uppdatera. dessutom hade det vart bra att ha en iphone inför resan. särskilt om saker och ting är som de är nu. det hoppas jag, men vi vet inte. allt får bli som det blir & jag ska försöka vara mer tolerant. det är verkligen ett ord jag bör tänka på. tolerant. & tålamod. & lugn. jag är ofta stressad har jag insett. ofta för mycket i huvudet för mitt eget bästa. jag ska börja tänka på det nu & fortsätta in i 2o1o. det blir mitt år.

på tal om nästa år. idag är det drygt en månad kvar till anna & jag åker. en månad & två dagar. trettiotre dagar. tre tre dagar. sjukt! så underbart det känns att snartsnart ligga på en beach & känna hur solen steker mot en blöt rygg efter ett dopp i det turkosblå havet. ojoj. det är inte långt borta nu. jul, nyår, sälen, resan. det händer. det händer mej & det händer anna. vi är lyckans ostar & jag är så glad att vi skall uppleva någonting som detta, tillsammans. tänk vad mycket minnen vi kommer dela.. åh, vad brabrabra det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91