nyårslöften

har ni några nyårslöften? jag har egentligen inget direkt löfte.. snarare lite tankar. nästa år ska jag bli en mer tolerant människa. jag ska utveckla mitt tålamod & stärka mitt inre. fortsätta kämpa mot ätstörningarna som flertalet gånger under hösten hållt på att tränga sej tillbaka. jag tillåter det inte. någonting annat jag vill göra nästa år är att tänka mindre & göra mer. jag ska sluta grubbla & analysera så fruktansvärt mycket.

i övrigt känner jag mej nöjd med hur allt är. jag får väl försöka låta bli att skaffa mej löften kring att inte äta så mycket godis, att sluta bita på naglarna och så vidare. de där löfterna fungerar inte på mej (längre).

nu ska jag duscha! ha en finfin dag om vi inte hörs innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91