all i know is the way you hold my heart

but all that shows is the way we fall apart?

mina musikaliska favoriter just nu:


john mayer
genialisk. hans toner ger mej ofta en obeskrivlig känsla jag inte ens skulle vilja beskriva. det behövs inga ord helt enkelt. helt jävla amazing.




jon mclaughlin
har gjort låtar i klass me mr. mayer & en klar favorit of mine. den här låten är sjukt fin & jag blir knäsvag när jag lyssnar på den. den får mej att vilja bli så kär att jag spricker




ray lamontagne
mysiiig! har en sån där röst man bara vill kramas till. hans låt shelter beskriver verkligen hur jag känner när jag hör den.. you will shelter me & i will shelter you.. my love. men den här låten.. mm, lovely




matt nathanson
ohohoh.. ett ytterliggare artist me texter & takter man inte annat än kan må bra av.




natasha bedingfield
blir man nånsin trött på hennes underbart härliga låtar? sommar tänker jag. sommar & sol & massa skratt.


Kommentarer
Postat av: emelie

God morgon =) Snyggg blogg, hur mås det idag då? =)

Postat av: Cicci

john mayer är en nyupptäckt bubblare för mig, riktigt bra.

2009-01-14 @ 07:27:00
URL: http://drate.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Känner ni er mindre motiverade till att blogga pga den dåliga statistiken? I min blogg har jag ett jättebra tips till er! Gå in och kolla.

2009-01-14 @ 08:22:39
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Anna B

Hej goding! laste om fjallen... suurt! du far forsoka fixa det! fan vad jag sknar dina och mina skratt har alltsa.. :) annars ar det hur bra som helst! kommer snart lagga upp en bild eller 2. Tanker pa dig! PUSS

2009-01-14 @ 12:24:00
URL: http://annapunktb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91