always always always always on my mind

sitter i min soffa, mätt & belåten efter en pasta/lax måltid efter löpning & tvättning, åh det känns skönt! idag sprang jag dessutom de fem kilometerna på flera minuter kortare tid vilket känns oerhört braaa.. jag ger lite cred till skorna, för de kändes grymt bra.. men mest cred till mej själv såklart.. det är ju ändå jag som springer!

idag blir en lugn & stillsam dag.. önskar sååå att mina csnpengar kommer innan london, annars har jag ingen aning om hur jag ska få det att gå ihop, men man vet ju aldrig me csn. yeah yeah.. hoppas hoppas iaf! halv sju idag är det dags för spinning, men jag tror jag gör som jag gjorde igår & går dit lite tidigare & kör lite jogg&gång på löpbandet. tyckte det kändes himla bra igår! ikväll ska linn A & jag ahr tacokväll & mmm, gott. i looove tacos, som ni kanske vet!


no more sorrow.. we might not be here tomorrow, so just live for the moment & dance your life awaaaaay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91