att skratta är det bästa som finns!

okej, vi har suttit & skrattat så sjukt mycket ikväll. till pluggandet & samtidigt fått saker gjorda & kunskapen lärd. är det inte helt sjukt bra att kombinera plugg me skratt? varför alltid vara så seriös? jag skrattar nog lika mycket under en pluggkväll me camilla & robert som jag gör under vilken annan härlig & kul kväll som helst.

nu känns det dock som allt är bortglömt som jag lärt mej.. men i morgon gäller det så nu ska jag plugga ett par timmar & sedan sova & upp i morgon & bara ladda ladda ladda!!

& går det inte bra så vet vi iaf att vi förlängt livet me ett par dagar efter alla skratt vi fått denna kväll. här behövs verkligen inte skrattyoga.. men jag har alltid velat testa det! har du gjort det någon gång & isf, hur var det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91